Perlulah buat macam tu . . . .

12:20 AM

adoi, pening suda nie pale aku . .
diluah mati mak, ditelan mati bapak, eyh betol ke tu . .
haha, bantai je lah, aku pon serabut da nie . .

buat ape pulak tu, something la yerp, bace dulu eyh . .
seriously, nak tulis pon serba salah, hukhuk . . =='
aku tak kesah pon awalnya pasal 'hal' nie . .
but, makin lama, haih, mesti la tak ley tahan da kan . .
jangan la camtu, tolong lah, ye, tolong sangat . .
kalau betol takpe, aku tak marah, tapi . . . . .
hmmm, paham² la kan ape maksud seterusnya tu . .

aku terasa yang teramat sangat aw . .
sape suka camtu, aku rasa takde sape yang suka . .
cuba kena kat diri sendiri, ape rasa . . ? ?
amacam, sedap + best ke kena . . ? ?
rasa nak tumbuk² tak pelaku nye, ke nak buat benda lain . .
terpulanglah, tapi aku tak sampai tahap tu kowt, ngeee . .

fikir panjang sebenarnya aku . .
memperdaya dengan cara paling manis . .
 wah, memang hebatkan cara kau tu . .
camtaik saje tau tak perangai kau nie . .

eheh, entry yang agak emosi sikit, maaf la readers ye . .
so, konklusinya di sini, DON'T EVER LIE to me . .
tired of this.
just stop.
thanks so much.

You Might Also Like

0 comments